آموزش و طراحی وب سایت

آموزش و طراحی وب سایت

آموزش و طراحی وب سایت

آموزش و طراحی وب سایت

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱مرداد

امروزه، به نظر می رسه که همه افراد از گوشی های هوشمند و یا تبلت استفاده می کنند.پس اهمیت ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل نمی تونه اغراق آمیز باشد. صاحبان کسب و کار با ایده وب سایت رسپانسیو موافق هستند چون با استفاده از یک وب سایت رسپانسیو تمام کاربران می توانند از سیستم های مختلف آن سایت را بدون هیچ گونه مشکلی مشاهده کنند.طراحی یک سایت رسپانسیو از نظر مادی نیز به نفع شما می باشد. شما با استفاده از طراحی رسپانسیو دیگر نیاز به طراحی چند قالب برای سیستم عامل های مختلف و پلت فرم های مختلف ندارید و بدین ترتیب زمان و هزینه کمتری برای طراحی صرف می شود.

اما برای طراحی بی نظیر و استفاده بهینه از یک سایت رسپانسیو شما باید از برخی اشتباهات رایج اجتناب کنید.

ادامه این مقاله رو می تونید اینجا ببینید

م.شریعتی
۰۳مرداد


W3C چیست؟ W3C به معنای کنسرسیوم شبکه جهانی وب است. هدف W3C، ارائه مجموعه چهارچوب ها و استانداردهایی برای سایت ها است تا بر مشکلاتی نظیر سازگاری با مرورگرهای مختلف مورد استفاده در سراسر دنیا فایق آیند.

استانداردها تنها یک چهارچوب بیشتر نمی باشد ولی طراحان ماهر سایت و برنامه نویسان به آنچه این سازمان می گوید بخوبی توجه می کنند. در حقیقت بسیاری از شرکتهایی که تقاضای استخدام برنامه نویسان و طراحان وب را دارند، این نکته را عنوان می کنند که کدهای نوشته شده در ساخت سایت توسط طراحان می بایست از لحاظ W3C معتبر سازی شده باشد. اگرچه برای XHTML و HTML این موضوع خیلی مرسوم است ولی اهمیت بیشتر این موضوع وقتی خواهد بود که سایت بطور کامل از CSS استفاده کند.

م.شریعتی
۰۳مرداد


قالب Shadow یک قالب flat  و رسپانسیو مناسب برای کسب و کار و تجارت می باشد.پشتیبانی از woocommerce ، پشتیبانی از تعداد زیاد Short code ، اسلایدر revolution، دارای گالری نمونه کار قوی و ... از قابلیت های این قالب می باشد.

م.شریعتی
۰۲مرداد

از صفر تا صد یک پروژه طراحی وب

این آموزش به سه قسمت تقسیم میشه:

  1. ساخت قالب در فتوشاپ
  2. کد نویسی قالب HTML و CSS
  3. کدنویسی پایانی و رسپانسیو کردن قالب

در این پست با قسمت اول در خدمت شما هستیم


م.شریعتی